Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Ο Δημήτρης Αναγνωστάκης, για την υποψηφιότητά του με τη ΔΗΜ.ΑΡ.

Φυσικό επακόλουθο μπορεί να θεωρηθεί η υποψηφιότητα του Δημήτρη Αναγνωστάκη στις εθνικές εκλογές, μετά την προσχώρησή του στη Δημοκρατική Αριστερά του Φώτη Κουβέλη.
Παρ' όλα αυτά, μιλώντας μαζί του μετά και την ανακοίνωση του ονόματός του για το ψηφοδέλτιο του κόμματος στην Εύβοια, ο Δημήτρης Αναγνωστάκης επισήμανε πως "Έχω απο την πρώτη στιγμή διευκρινίσει με απόλυτη σαφήνεια και κατηγορηματικό τρόπο πως η ένταξη μου στη Δημοκρατική Αριστερά έγινε δίχως όρους και προαπαιτούμενα. 
Η προσχώρηση μου στο νέο αυτό κόμμα της Αριστεράς δήλωνε και σηματοδοτούσε τη διάθεση μου για πλήρη στράτευση και αξιοποίηση της όποιας πολιτικής μου εμπειρίας σε όποιο μετερίζι εκτιμούσε η Παράταξη ότι θα της ήμουν χρήσιμος.

Έτσι αξιολογώντας τα στελέχη της η Τοπική Οργάνωση με συμπεριέλαβε μαζί με άλλους άξιους και ικανούς ανθρώπους στην πρόταση της προς την Κεντρική Επιτροπή, η οποία θα πάρει και την τελική απόφαση για τη συγκρότηση των ψηφοδελτίων της ΔΗΜ.ΑΡ.
Η εμπειρία, η γνώση καθώς και η στάση μου όλα αυτά τα χρόνια που δραστηριοποιούμαι ενεργά στα κοινά αποτέλεσαν μάλλον τα χαρακτηριστικά μιας θετικής αξιολόγησης και κρίθηκαν ως ικανά στοιχεία ενός ανθρώπου που θέλει να υπηρετήσει μια νέα αντίληψη και μια νέα πρόταση της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης που φιλοδοξεί να εκπροσωπήσει η ΔΗΜ.ΑΡ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου